לנו הגברים יש מן קטע כזה, כשמדובר במכונית שאנחנו נוהגים בה, אנחנו רוצים את הטובה ביותר. כשמדובר במכשיר הסלולרי שלנו, אנחנו רוצים את הטוב ביותר, אבל כשמדובר בגוף שלנו, בפנים שלנו, בשיער, בנו עצמנו, אנחנו לא מקדישים לזה אפילו רגע אחד של מחשבה.

אלה מאיתנו שחיים עם בנות זוג יודעים שאצל נשים זה לא ככה. נשים יודעות בדיוק איזה שמפו, איזה קרם ואילו מוצרי איפור הן רוצות. הן לא מתפשרות ולעולם לא ימרחו על פניהן קרם או קונסילר, אלא אם הוא הכי מתאים לעור הפנים שלהן, לרגישויות שלהן, לרצונות שלהן, ומניסוני האישי, גם הכי יקר שהיה בחנות. אצלנו הגברים, לעומת זאת, קצף הגילוח שיושב ליד הכיור שלנו, הוא לרוב הזול ביותר שהיה בסופר, או אותו הסוג שבו אנחנו משתמשים מגיל 15.

אז נשאלת השאלה - למה? למה למכונית שלנו אנחנו כן דואגים אבל לעצמנו לא? אנחנו ב-2018, לא הגיע הזמן שנתקדם? עבור הגברים באירופה, אין בכלל שאלה. כשהם ניגשים לחנות כדי לקנות שמן לזקן, הבחירה פשוטה: מורגנ'ס. שילוב מנצח של טכנולוגיות מתקדמות וחומרים טבעיים בלבד, מביא מוצרי טיפוח עם רקורד של למעלה מ-150 שנות ניסיון אל הגבר של המאה ה-21. כל מוצרי החברה מיוצרים בבריטניה, תחת פיקוח איכות בריטי, מחמיר ואינם מנוסים על בעלי חיים.

מחברה בריטית קטנה שהחלה את דרכה כמספרה משפחתית, צמחה מורגנ'ס וכיום היא מספקת מגוון מוצרי עילית לגבר שיודע בדיוק מה הוא רוצה. כל המוצרים של מורגנ'ס – משמן הזקן הקלאסי ועד קרם הפנים החדשני – מבוססים על תערובות צמחים אורגניות. אלה כוללות, בין היתר, שמני שקדים, ארגן, אבוקדו ונענע, וכן תמציות אלוורה, קמומיל, דרדר כחול, פרחים שונים ועוד. כל הרכיבים נוסו והוכחו כמועילים ביותר לעור ולשיער.

הגבר של היום, שלא מתבייש לדאוג לעצמו, מבין את זה. הוא אומר ביי ביי לקצף הגילוח מגיל 15 ומשדרג, מבלי להביט לאחור, לסט גילוח יוקרתי שכולל שמן ללפני, קרם לאחרי, קצף וסכין גילוח וינטג' יוקרתית מפלדת אל-חלד. הוא מחכה שייגמר השמפו הגנרי שקנה במקרה וללא מחשבה – ועובר הלאה לשמפו המיועד ספציפית לגברים עם שיער כמו שלו.

תחשבו על זה כעל הפרארי או הלמבורגיני של עולם הטיפוח לגברים של היום, תלוי איזו מהמכוניות הללו מדברת אליכם יותר.

 

לרכישה ממגוון מוצרי Morgan's >